Szkoła Podstawowa im. Wincentego Witosa w Markuszowej
-
Kartka z kalendarza
edukacja wczesnoszkolna
Formy realizacji nauki zdalnej: informacje zamieszczane na stronie internetowej szkoły, grupa zamknięta na Messenger, indywidualny kontakt na Messenger
22.06.2020- 26.2020
KLASA I
22.06.2020 Topic: Now I know
Czas powtorzyć czego nauczyłeś się w klasie 1. Zagraj w grę planszową na str. 77 w podręczniku. Możesz również skorzystać z zabaw online:https://www.educandy.com/site/resource.php?activity-code=22709&fbclid=IwAR1PBbc1Jci51r1OBTeSNWxY-Z6ZLokj1jzu8IdkMmyxsg_RKWHchBGs5h0
24.06.2020 Topic: Holiday's bag
Na ostatniej lekcji przygotowywaliśmy zawsze plakat z całym słownictwem, które poznaliście. Zamiast takiej formy, spróbuj przygotować walizkę do ktorej wpiszesz i narysujesz słówka, które najbardziej zapamietaleś/aś z całego roku. Karkę A4 złóż na pół i wytnij kształt walizki.
KLASA II
22.06.2020 Topic: Extra vocabulary- feelings
Podręcznik str. 90 zad. 1,2 Ćwiczenia str. 85 zad. 1 (nagrania dostępne w "plikach do pobrania")
25.06.2020 Topic: Extra vocabulary - holiday places
Podręcznik str. 91 zad. 1 Ćwiczenia str. 86 zad. 1,2 (nagrania dostępne w "plikach do pobrania")
KLASA III
22.06.2020 Topic: Speaking extension 6
Podręcznik str. 87. Który obrazek nie pasuje do pozostałych ? Napisz odpowiedzi w zeszycie i uzasadnij wzorując się na przykładzie 1.
25.06.2020 Topic: Bye Tiger !
Czas pożegnać się z Tiger'em. Co zapamiętałeś/aś najbardziej ? Podsumuj czego się nauczyłeś/aś i jakie umiejętności nabyłeś/nabyłaś. A teraz zasłużóne wakacje. HAPPY HOLIDAYS !!!!
15.06.2020- 19.06.2020
KLASA I
15.06.2020 Topic: "Tiger's new friends"- story
Posluchaj historyjki podręcznk str. 74-75 i uzupełnij kartę pracy na podstwie informacji zawartych w historyjce. (karta pracy i nagranie do historyjki dostępne w "plikach do pobrania") Jeżeli nie możesz wydrukować karrty pracy, to sam wykonaj flagi krajów z historyjki i podpisz je.
KLASA II
15.06.2020 Topic: Extra vocabulary- house
Podręcznik str. 86 zad.1 (nagranie dostępne w "plikach do pobrania") Ćwiczenia str. 81 zad. 1,2
KLASA III
15.06.2020 Topic: Speaking extension 3
Podręcznik str. 84 Który obrazek nie pasuje do pozostałych ? Napisz odpowiedzi w zeszycie i uzasadnij wzorując się na przykładzie 1.
8.06.2020- 12.06.2020
KLASA I
8.06.2020 Topic: Tiger review 3
Ćwiczenia str. 70 zad. 1,2
10.06.2020 Topic: Where are you from?
Potrafisz już przedstawić się oraz powiedzieć ile masz lat. Czas żebyś nauczył/a się mówić o kraju z którego pochodzisz. Myślę, że dla fanów piłki nożnej ( a wśrod was jest wielu) bedzie to łatwe ćwiczenie: https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Countries_and_nationalities/Countries_and_nationalities_cs128733ub Po wykonaniu zadania przepisz nazwy krajów z tłumaczeniem do zeszytu. Czas na piosenkę https://www.youtube.com/watch?v=l6A2EFkjXq4
KLASA II
8.06.2020 Topic: Tiger Review 3
Czas utrwalić wiadomosci z rozdziałów 5 i 6. Wykonaj zadania 1 i 2 w ćwiczeniach na str. 70-71
KLASA III
8.06.2020 Topic: "Stone soup"- a traditional play
Zachęcam Was do obejrzenia sztuki teatralnej przedstawionej przez przyjaciów z Klubu Tiger'a: https://www.youtube.com/watch?v=Jmk3qYqg-bs Tekst sztuki znajdziecie w podręczniku na str. 62-63.Wykonaj zadania 1 i 2 na stronie 74 w ćwiczeniach.
1.06.2020- 5.06.2020
KLASA I
1.06.2020 Topic: Review 6
Czas powtorzyć wiadomości z rozdziału 6 Wykonaj zadania 1 i 2 w ćwiczeniach na stronie 66. Natępnie uzupełnij słowniczek na stronie 80 Dodatkowe ćwiczeniaonline: https://wordwall.net/resource/2576937/angielski/toys , https://wordwall.net/resource/1948099/angielski/tiger-1-unit-6-prepositions-1
3.06.2020 Topic: Test 6
Test zostanie wysłany w wersji online w danym dniu
KLASA II
1.06.2020 Topic: Review 6
Czas powtorzyć wiadomości z rozdziału 6 Wykonaj zadania 1 i 2 w ćwiczeniach na stronie 66. Natępnie uzupełnij słowniczek na stronie 80
4.06.2020 Topic: Test 6
Test w wersji online zostanie wysłany w danym dniu
KLASA III
1.06.2020 Topic: Units 5 and 6 - review
Czas utrwalić to co nauczyliście się w rozdziałach 5 i 6. Do gry na stronie 59 przyda Wam się kostka i pionki. Zagraj z mamą, tatą bądź rodzenstwem. A może wolicie wersję online https://view.genial.ly/5ec83980ad9c9e0d8e20723c/game-breakout-tiger-3-escape-room?fbclid=IwAR1-O24f_D-fV5JjAPIXb8T_RPh68BuDZfvcruez-2vxhzyBnS6ynh_ycP4 Wykonaj też zadania z ćwiczeń na stronie70 i 71
4.05.2020 Topic: Theatre
Podręcznik str. 61 zad. 2,3 Ćwiczenia str. 72 zad. 1,2
25.05.2020- 29.05.2020
KLASA I
25.05.2020 Topic: Materials
Z czego zrobione są zabawki ? Dzisiejsza lekcja jest właśnie o tym. Tym razem w formie online: https://view.genial.ly/5eca8f629330ad0d7cd6e640/presentation-materials-tiger-1?fbclid=IwAR23xzXVAX2mirukMGqwKqYGqlIoZVrqwK5RpryTy60CCJNSWeoDFfWzE-M ( naciskając strzałkę po prawej stronie przechodzimy do następnego slajdu). Zadanie w ćwiczeniach: str. 64 zad. 1,2
27.05.2020 Topic: Materials are fantastic- song
Posłuchaj pisenki i uzupełnij tabelkę w ćwiczeniach str. 65 https://www.youtube.com/watch?v=39tS0Acqz_g Następnie wykonaj zadanie 2.
KLASA II
25.05.2020 Topic: Road safety
Przypomnijcie sobie zasady bezpieczeństwa na drodze, bo właśnie o tym będzie dzisiejsza lekcja. Następnie odtwórzcie lekcję w formie online ( slajdy przesuwamy strzałką w prawo)
https://view.genial.ly/5eca67ac5cf4ce0d97daa6ae/presentation-road-safety-tiger-2?fbclid=IwAR03T2nkB1pA64WTXRzh0Mme9LcROsLTzKYqdjJA41pPsrIKq5XboBRsnbc Utrwal nowe słownictwo wykonując zadania 1 i 2 w ćwiczeniach str. 64
28.05.2020 Topic: "The road safety"-song
Garść ćwiczeń interaktywnych,żeby przypomnieć sobie zwroty z poprzedniej lekcji https://www.learningchocolate.com/node/5455?fbclid=IwAR26cyDMpuVF0TAzxQ7ezJ9ufwJTzrRNAwqZu9yMZc4zG2qP93ks0dsZKTo Posłuchaj piosenki, powtórz https://www.youtube.com/watch?v=AMhhczrXg60 i wykonaj zadanie 1 w ćwiczeniach str. 65. Następnie wykonaj zad. 2 Dla chętnych str. 69 zad.3 i 4.
KLASA III
25.05.2020 Topic: Review 6
Powtórz wiadomości z rozdziału 6. Ćwiczenia str. 66- 67
28.05.2020 Topic: Test 6
Link do testu wysłany na grupę Messenger
18.05.2020 - 22.05.2020
KLASA I
18.05.2020 Topic: "Where's my skateboard"-song
Dziś nauczysz się określać położenie zabawek. Zanim jednak poznasz przyimki miejsca, przypomnij sobie nazwy zabawek https://www.youtube.com/watch?v=bFX6kbsG01g&fbclid=IwAR38_9qbRABP9hT_O0vP2UuVEwyfcaQkbzKvA8kh8m4sSGfAT14q-1EYvAs. Otwórz podrecznik na str. 64 i spójrz na zad. 2. Jakich zabawek szukają dzieci ? Posłuchaj nagrania i wskaż odopwiednie miejsca. Nagranie wideo pomoże ci zrozumieć treść piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=zP8CpwcEgO4&fbclid=IwAR3Glo5C-ZP__TrhbYunGp0wHt8k3-GoVbWLUKZJp1Vuu1a8big-w4Sxs0o Posłuchaj piosenki jeszcze raz i uzupełnij jej tekst w cwiczeniach na str. 62
20.05.2020 Topic: Where are the toys ?
Materiały wysłane na grupę Messenger
Dodatkowe ćwiczenia online: https://wordwall.net/pl/resource/1949702/angielski/quiz-tiger-1-unit-6-under ,https://wordwall.net/pl/resource/1948099/angielski/tiger-1-unit-6-prepositions-1
KLASA II
18.05.2020 Topic: Sue and Jay on holiday- story
Na początek przypomnij sobie nazwy miejsc: https://wordwall.net/pl/resource/1950590/angielski/tiger-2-unit-6-theres Teraz posłuchaj animowanej historyjki: https://www.youtube.com/watch?v=UAHVA6KP-HM. Wykonaj zadania z ćwiczeń str. 61 zad. 1,2
21.05.2020 Topic: "In this town"-song
Posłuchaj piosenki i wskaż miejsca o których śpiewają: https://www.youtube.com/watch?v=TJ3sMgAxtvA . Posłuchaj jeszcze raz i uzupełnij zad. 1 w ćwiczeniach na str. 62. https://www.youtube.com/watch?v=F3EhkNAKO_0&fbclid=IwAR1YOMkpouT1aSz731HET2YuUWijtKwaN8d3vVgEJEu1nHAVo_mvwZRI434 Jaki zwrot pojawia się w piosence? Spojrz na prezentację i wykonaj ćwiczenia interaktywne. https://view.genial.ly/5eb6a4838c034e0d162d4cab/presentation-whats-there-in-the-town-part-1 , https://www.liveworksheets.com/cb477623tc?fbclid=IwAR0IcqjuE0pqPn6SAsKxOl5UW7h2dtuSz2PI-Z66ig95cqOZW7Ujy_WDuc4
KLASA III
18.05.2020 Topic: At the seaside
Garść cwiczeń interaktywnych, aby przypomnieć sobie czas Present Continuous: https://wordwall.net/pl/resource/2232001/angielski/what-you-doing , https://wordwall.net/pl/resource/2230012/angielski/tiger-3-unit-5-6-verbs
Posłuchaj tekstu jakie sekrety kryje morze (podr. str.56 zad.2) : https://www.youtube.com/watch?v=WwvQykpzZ9E&fbclid=IwAR0rxPgTNBXH_txEsI5V_e3nixr1DTh7lgVrTqryJTu040syKe5oAsW. Czy juz wiesz ? Zrób zadania ze str. 64 w ćwiczeniach. Poćwicz nowe słownictwo: https://wordwall.net/pl/resource/500802/angielski/tiger-3-unit-6-sea-animals. Słówka z zad.1 str. 56 przepisz do zeszytu.
21.05.2020 Topic: A holiday postcard
Obejrzyj filmik, jak Nasim w raz z przyjaciółmi spędza czas nad morzem: https://www.youtube.com/watch?v=Ok9T-09cijY&fbclid=IwAR0kMym05ebhZNv3dUqCYBNekJvVTo-FyrnpvUt1IkwQIY9Y2AYsduru_VY Następnie spójrz na pocztówkę, którą napisał. Wzorując się na pocztówce Ellie w ćwiczeniach str. 65 napisz swoją. Uwzględnij informacje w notatkach.
11.05.2020 - 15.05.2020
KLASA I
11.05.2020 Topic: Toys
Czas na naukę nowych słówek. Czy pamiętasz nazwy zabawek jakie poznałeś/aś się w przedszkolu ? Posłuchaj rymowanki i powtórz nazwy zabawek https://www.youtube.com/watch?v=WMT9B0JTlh4. Otwórz. podręcznik na str. 61 i nazwij zakbawki, które widzisz na obrazku w zadaniu 2. A ty jakie masz zabawki ? Poszukaj ich i spróbuj nazwać po angielsku.
Poćwicz nowe słownictwo za pomocą ćwiczeń interaktywnych:https://learningapps.org/watch?v=pwhxkervk20&fbclid=IwAR3A-C6-hx7oTe00DCdXjXaNZ-FtkjcRvA_s0zI87JAOtQ_X3HR6tsTrixg, https://learningapps.org/display?v=pwwd41y1c20&fbclid=IwAR3a3kXjgnmmwmDbmmcZ5ph8nBCNXddoq8ijHrzlVbvTIYPqtDSZZiODlc8 , https://wordwall.net/pl/resource/1945871/angielski/tiger-1-unit-6-missing-skateboard
Dla utrwalenia wykonaj zadanie w ćwiczeniach str. 60 zad. 1 i 2
13.05.2020 Topic: The missing skateboard
Dziś kolejna przygoda Jay'a i Sue. Obejrzyj animowaną historyjkę: https://www.youtube.com/watch?v=zvjClYkTOVs. Obejrzyj jeszcze raz i tym razem postaraj się odpowiedzieć na pytania https://en.islcollective.com/video-lessons/tiger-1-unit-6-wheres-my-skateboard Utrwal treści z historyjki robiąc zadanie w ćwiczeniach str. 61
Dla chętnych ćwiczenia online utrwalające pisownię nazw zabawek :-) https://www.educandy.com/site/resource.php?activity-code=187c0&fbclid=IwAR3PgsGTvhnptqKv2q0lyCIP7GB40Fw-_54mJ2oEeOHolnKavuUmzcLroAA
KLASA II
11.05.2020 Topic: Test 5
Materiały do przeprowadzenia testu zostaną wysłane w danym dniu na grupę Messenger :-)
14.05.2020 Topic: Places on holiday
Wakacje zbliżają się, więc czas na wakacyjny temat. Gdzie chciałbyś/chciałabyś spędzić wakacje ? Do jakich miejsc chcesz się wybrać ? Spójrz do podręcznika na str. 61 i zobacz jakie pomysly ma Sue i Jay. Posłuchaj i powtórz nazwy miejsc: https://www.youtube.com/watch?v=y5bO9v8gBfk&fbclid=IwAR2_OqknBaaIrEVkuhbll967b3RCCDiMyhbQYQUYasBDpMeUFg9pxTfie4E
Poćwicz nowe słownictwo za pomocą ćwiczeń interaktywnych: https://wordwall.net/pl/resource/1040026/angielski/tiger-2-unit-6, https://www.educandy.com/site/resource.php?activity-code=187c9&fbclid=IwAR3g-IJFzTAGbQ_KWxvuCmfza-ptZMyMCPxrDGiGysno_5S4zUCHQEp7Y9E , https://www.educandy.com/site/resource.php?activity-code=187c6&fbclid=IwAR1wBjewUZZCXrIzTOCUpoEESRvHc42HfxSuHx-1ofJ3bLv0f5_TNCHXXFA
Na koniec wykonaj zadanie w ćwiczeniach str. 60 zad.1,2
KLASA III
11.05.2020 Topic: What are you doing ?
W jaki sposób opisać co robimy w danej chwili. Obejrzyj i posłuchaj piosenki. Co łączy wszystkie zdania, co mają wspólnego ? https://www.youtube.com/watch?v=Ja0xp2j_JhM&fbclid=IwAR31V1GWR4VzrPDKvHJkguTaAQbGPjejd4oCgvWFcCJ01_KavRRtGN79hOM Spróbój teraz opisać co osoby na zdjęciach robią. Po wykonaniu ćwiczenia kliknij "finish" i "check my answers", a dowiesz się czy poprawnie wykonałeś/aś zadania https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Present_continuous/Tiger_3_-_Unit_6_-_Present_Continuous_ay237486ll Wkonaj zadania w ćwiczeniach str.62 zad. 1,2
14.05.2020 Topic: Present Continuous- exercises
Materiały wysłane na grupę Messenger
4.05.2020 - 8.05.2020
KLASA I
4.05.2020 Topic: Review
Czas podsumować co nauczyłeś/aś się w rozdziale 7.
Ćwiczenia str. 56 i str. 79. I coś interaktywnego dla chętnych uczniów :-)
https://learningapps.org/11098567
https://learningapps.org/11098231
https://learningapps.org/11098777
6.05.2020 Topic: Test 5
Materiały do przeprowadzenia testu zostaną wysłane w danym dniu na grupę Messenger :-)
KLASA II
4.05.2020 Topic: Keep healthy- song
Czas trochę pośpiewać- ułatwi Ci to zapamiętanie nowego słownictwa. Skojarzysz je w ten sposób z muzyką i rytmem piosenki. Posłuchaj piosenki i uzupełnij brakujące słowa w tekście piosenki- ćwiczenia str. 55 zad. 1.
Wykonaj zadanie 2 str.55, a następnie wciel się w rolę reportera i zadwaj pytania o zdrowe nawyki członkom twojej rodziny.
7.04.2020 Topic: Now I know- unit 5
Czas powtórzyć i utrwalić wiadomości z rozdziału 5. Wykonaj zad.1 str. 56 i str.79 w ćwiczeniach. Dla chętnych: str. 59 zad.3,4
Możecie również poćwiczyć interaktywnie:
KLASA III
4.05.2020 Topic: Activities at the beach
Wakacje tuż, tuż więc czas na trochę wakacyjnych aktywności na plaży i nie tylko. Posluchaj i powtórz nowe zwroty: https://www.canva.com/design/DAD63F8HTu0/q7zd_-xBa1CJAzQB4hvalg/view?fbclid=IwAR2pR-GgE6bUScL1r64oRTKzdnsWL5SS0OR8X8nY9BrWYP-S0rCQ_TI7jEo
Teraz poćwicz nowe słownictwo: https://www.canva.com/design/DAD7MTvAAFA/1C0re6GQhOVQi6v-o8ZxVQ/view?fbclid=IwAR0UesAwb3Az7RDP-nrayed9TNTEwBhSZ1lEko6uSRZYyqjlOud9Bx5QfZo#10
Na koniec wykonaj zadania w ćwiczeniach str. 60 zad.1 i 2
Ćwiczenia interaktywne dla chętnych https://wordwall.net/pl/resource/1527547/angielski/tiger-3-unit-6-beach
7.05.2020 Topic: "Shark attack"- story
Posłuchaj historyjki podręcznik str. 52 https://www.youtube.com/watch?v=SaFZEmABiHo&feature=share&fbclid=IwAR2qSsZaMTipKQpX-zxCwX9USEe-UV5vbMDrqUPQVrb2tB4WZF29kh2lpPI i spróbuj odpowiedzieć na pytania https://wordwall.net/pl/resource/1866674/angielski/shark-attack-story
Dla utrwalenia treści historyjki wykonaj zadania w ćwiczeniach str. 61 (nowe słówka wpisz do zeszytu nie do ćwiczeń)
27.04.2020- 30.04.2020
KLASA I
27.04.2020 Topic: How we move
Poznasz dziś nowe słówka określające ruch. Posłuchaj nagrania i powtórz nowe słownictwo https://www.youtube.com/watch?v=JmcXA80Wkrw
Przepisz nowe słówka do zeszytu.
Teraz posłuchaj historyjki o Pingu i Pongu (podręcznik str. 56 zad.2) https://www.youtube.com/watch?v=_E90pVrmlkU&fbclid=IwAR3-AdvfSfF86x1JQSEsNyDrxfu607htylNY8w-uI6B9WSIikJGb2OYTHp4
Napisz w zeszycie co Pong potrafi i czego nie potrafi robić: Pong can .........- Pong potrafi............ . Pong can't .............- Pong nie potrafi .............
Na koniec dla utrwalenia zrób zadania 1 i 2 w ćwiczeniach str. 54
29. 04.2020 Topic: What can you do ?- song
Nauczysz się dzisiaj opisywać nie tylko umiejetności zwerząt, ale również swoje. Posłuchaj piosenki. Nagranie video pozwoli ci lepiej zrozumieć tekst: https://www.youtube.com/watch?v=Ryb-Gsxgpgk&fbclid=IwAR0k_z1tk67yu5gQEirZr60ulGAuD0kKZpB_a64xjxwylxCAogn2ZMzohGc . Otwórz ćwiczenia na str. 55- posłuchaj piosenki jeszcze raz i wykonaj zadanie 1.
Czas opisać swoje umiejetności w zeszycie.
KLASA II
27.04.2020 Topic: What's the matter ?
Nauczysz się pytać o dolegliwości i odpowiadać. Otwórz ćwiczenia na str. 53 i spójrz na obrazki w zadaniu 2. Kogo widzisz ? (Who can you see ?), Jakie dolegliwości mają dzieci ? (What's the matter ? )- odpowiedz ustnie na te pytania. A teraz spójrz na dialogi i uzupełnij brakujące wyrazy. Zagraj z rodzicem w grę. Rozłóżcie odwrócone karty obrazkowe na stole. Jedna osoba wybiera obrazek nie pokazując go drugiej. Zapytaj: Have you got a .......( zgadnij jaką dolegliwość wybrała osoba). Druga osoba odpowiada: No, I haven't (jeśli to nie ta), lub Yes, I have ( jeśli tak)
Czy już wiesz jak zapytać o dolegliwość ? Czy już wiesz jak potwierdzić i jak zaprzeczyć ? Ułóż i napisz w zeszycie dialog podobny do tego z ćwiczeń.
30.04.2020 Topic: Keep healthy
Czas na nowe słówka. Zastanów się co robić, aby być zdrowym. Teraz otwórz podręcznik na str. 56 i sprawdź czy twoje pomysły są podobne do tych z zadania 1. Posłuchaj nagrania i powtórz słowa (Nagranie w "plikach do pobrania") Przepisz nowe zwroty do zeszytu.
Posłuchaj teraz historyjki o Pinku i Pongu https://www.youtube.com/watch?v=8L8eqSBaw-8&fbclid=IwAR1ig_eFaAmSg6Eg94OGhnYgxdx8ejjbTUd_R-0WnVR2P4xxOH30VQVGAJs i odpowiedz na pytania (pytania w plikach do pobrania)
Zrób zadania w ćwiczeniach str. 54, a dla chętnych ćwiczenia interaktywne: https://wordwall.net/pl/resource/257547/keep-healthy , https://learningapps.org/10939912?fbclid=IwAR3BtFFZwT1a5YgWb_AdCZp48OzRNnt-GUXC_to8Sywn2GejYnyTc1ps9-8 , https://learningapps.org/10939995?fbclid=IwAR1gRbpLyfRvz_ocorJmDMbiQeyspxRdBpvdj4FfiebcvoDgX2PZsFrSq5k
KLASA III
27.04.2020 Topic: Review 5- powtórzenie wiadomości
Czas na powtórzenie czego nauczyliście się w rozdziale 5. Zadania z podręcznika str. 50 zrób w formie ustnej. Natępnie wykonaj zadania w ćwiczeniach str. 56-57
30.04.2020 Topic: Test 5
Dziś czeka się test z rozdziału 5. Materiały zostaną wysłane na grupę Messenger w tym dniu.
20.04.2020- 24.04.2020
KLASA 1
20.04.2020 Topic: The sore paw- story
Coś na rozgrzewkę: przypomnijcie sobie nazwy zwierząt. Tutaj pod linkiem znajdziecie ćwiczenia online https://wordwall.net/pl/resource/1093076/angielski/animals. Tak wygląda ta strona internetowa. Po prawej stornie
Po prawej stronie można zmieniać typy zadań, jak również znaleźć zadania do wydrukowania
Dziś czas na historyjkę. https://youtu.be/hlJIm7Boxlg (podręcznik str. 52-53) Czy już wiecie kto pomógł Tiger’owi ?
Dlaczego inne zwierzęta nie pomogły mu ? Czekam na Wasze odpowiedzi.
Na koniec zadanie w ćwiczeniach str. 51
22.04.2020 Topic: „Can you help me please ?- song”
Posłuchaj historyjki jeszcze raz i ułóż zwierzęta w kolejności, w jakiej tygrys prosił o pomoc. Tym razem nie patrz do książki. Następnie sprawdź poprawność z historyjką obrazkową. Posłuchaj piosenki i wykonaj zadanie 1 str. 52 w ćwiczeniach. Spróbuj zaśpiewać piosenkę. Wykonaj też zad.2
Nagrania i karty obrazkowe poniżej w "Plikach do pobrania"
KLASA 2
20.04.2020 Topic: At the doctor’s- story
W linku poniżej znajdziesz zadania i materiały pomocnicze do ich wykonania
https://padlet.com/jajkoaga/qkmnx7kjbg6u0nw0
23.04.2020 Topic: „I’m feeling ill”- song
Posłuchaj piosenki i ułóż obrazki, przedstawiające dolegliwości w kolejności w jakiej usłyszysz. Otwórz ćwiczenia na str. 52, posłuchaj piosenki jeszcze raz i uzupełnij brakujące słowa. Postaraj się zaśpiewać piosenkę.
Nagranie i karty obrazkowe poniżej w "Plikach do pobrania"
KLASA 3
20.04.2020 Topic: A typical day- określanie pory dnia
Podręcznik str. 48 (przepisz do zeszytu nowe zwroty z zad.1)
Ćwiczenia str. 54 zad. 1 i 3 ( zadawaj pytania rodzeństwu, bądź rodzicom (w ich przypadku zamiast "go to school użyj "go to work")
Ćwiczenia interaktywne do utrwalenia słownictwa https://wordwall.net/pl/resource/818144/angielski/tiger-3-unit-5-typical-day
23.04.2020 Topic: A day in the life ....- project
Wzorując się na na notatkach i opisie dnia Nasima (ćwczenia str. 55), opisz swój typowy dzień. Wykorzystaj poznane w tym rozdziale słownictwo jak również z rozdziałów 1 i 3. Projekt wykonaj na kartce A4. Możesz udekorować go obrazkami twoich rutynowych czynności.
15.04.2020-17.04.2020
KLASA 1
Topic: Wild animals
Rozpoczynamy naukę po przerwie świątecznej. Rozpoczynamy nowy rozdział: Wild animals. W pliku do pobrania Tiger1U5L1 znajdziecie instrukcje i zadania z lekcji 1 z tego rozdziału. Klikając na linki zamieszczone w tym dokumencie, otworzą się nagrania i ćwiczenia online. Temat lekcji i nowe słowka zapisz w zeszycie.
KLASA 2
Topic: Health problems
Coś na rozgrzewkę:http://linoit.com/users/agajajko/canvases/Tiger%202%20Unit%205 . A teraz poznaj nowe słownictwo: https://docs.google.com/presentation/d/1_M8OL_tMDi0qDyduh-pEZAqCcak4HA1uO4W4kVn5GQk/edit?usp=sharing Otwórz podręcznik na str. 51, posłuchaj i wskaż obrazki w zadaniu 3 https://drive.google.com/open?id=1fEf-74OvXMnLlGxvlBq_kJdGjSjDRAAN . Aby utrwalić nowe słówka zrób zadanie 1 str. 50 w ćwiczeniach. Temat lekcji i nowe słówka przepisz do zeszytu.
Dodatkowe ćwiczenia online: https://quizlet.com/134936833/tiger-2-unit-5-flash-cards/ https://wordwall.net/resource/1232734/angielski/tiger-2-unit-5
KLASA 3
Topic: King Midas- story
Na rozgrzewkę https://learningapps.org/view4736285?fbclid=IwAR2huLEZ4ZBRIbxNWyzjxbBq8AcLkQme7XDw6NXf_R8t1MpZSu-kUG5OJ7o. Posłuchaj historyjki o królu Midasie (podręcznik str.44) https://www.youtube.com/watch?v=YKgnqDN0z2Q&fbclid=IwAR3idxRemoq6PWbmPf0JJ8Xwqjbeg-ChZpEyAZv4IQf-1jN2S4Fsbo1QKqs Odpowiedz na pytania dotyczące historyjki https://wordwall.net/pl/resource/1097135/angielski/tiger-3-unit-5-king-midas lub https://en.islcollective.com/video-lessons/embed/168186?fbclid=IwAR1b_lYFgJ6_KxrsLIVfGNfYA4KXy1J1B1PUzhVhj24bRFeNQ_fYw1QkP88 Zadania w zeszycie ćwiczeń: str. 51 zad. 1,2. Temat lekcji i 6 nowych słów z lekcji wpisz do zeszytu
16.03.2020-24.03.2020
Zachęcam uczniów edukacji wczesnoszkolej do utrwalenia poznanego dotąd słownictwa i zwrotów. W interencie można znaleźć wiele gier online np. : https://learnenglishkids.britishcouncil.org/fun-games, https://www.gamestolearnenglish.com/fast-english/, http://www.funenglishgames.com/, https://www.anglomaniacy.pl/
Zachęcam również do śpiewania poznanych już piosenek. Nagrania audio można ściągnąć z : https://www.macmillan.pl/strefa-ucznia (w zakładce po lewej stronie należy wybrać "Szkoła podstawowa klasy 1-3 i poszczególny poziom kursu Tiger. ) Znajdziecie tam również Państwo "Zeszyt współpracy z rodzicami", w którym są propozycje ćwiczeń i zabaw utrwalajacych słownictwo wraz z wykazem słówek w języku angielskim i polskim.
Materiały, które powtarzają i utrwalają poznane do tej pory treści:
KLASA 1: http://linoit.com/users/agajajko/canvases/Tiger%201
KLASA 2: http://linoit.com/users/agajajko/canvases/Tiger%202
KLASA 3: http://linoit.com/users/agajajko/canvases/Tiger%203
27.04.2020- 30.04.2020
27.04.2020 Topic: How we move
Poznasz dziś nowe słówka określające ruch. Posłuchaj nagrania i powtórz nowe słownictwo https://www.youtube.com/watch?v=JmcXA80Wkrw
Przepisz nowe słówka do zeszytu. Teraz posłuchaj historyjki o Pingu i Pongu (podręcznik str. 56 zad.2) https://www.youtube.com/watch?v=_E90pVrmlkU&fbclid=IwAR3-AdvfSfF86x1JQSEsNyDrxfu607htylNY8w-uI6B9WSIikJGb2OYTHp4
Napisz w zeszycie co Pong potrafi i czego nie potrafi robić.
Na koniec dla utrwalenia zrób zadania 1 i 2 w ćwiczeniach str. 54
Pliki do pobrania
- Tiger1U5L1.pdf (520.76 KB)
- karty obrazkowe- wyrazowe kl. 1.doc (757.50 KB)
- karty obrazkowe- wyrazowe kl. 2.doc (611.00 KB)
- klasa 1 historyjka.mp3 (4.14 MB)
- klasa 1 piosenka.mp3 (3.20 MB)
- klasa 2 piosenka.mp3 (2.47 MB)
- Pytania do historyjki o Pingu i Pongu.docx (14.48 KB)
- keep healthy kl.2.mp3 (932.48 KB)
- karta pracy 15.06.2020.pdf (454.28 KB)
- 4.49-Tiger-1.mp3 (3.05 MB)
- kl.2 str. 86.mp3 (722.48 KB)
- kl.2 str. 89.mp3 (776.97 KB)
- kl.2 str.91.mp3 (768.40 KB)