Szkoła Podstawowa im. Wincentego Witosa w Markuszowej
-
Kartka z kalendarza
Regulamin dyskotek szkolnych
REGULAMIN
ORGANIZACJI DYSKOTEK SZKOLNYCH
w Szkole Podstawowej w Markuszowej
- W szkole mogą odbywać się dyskoteki, jako forma zagospodarowania czasu wolnego uczniów i mogą trwać najdłużej do godz. 20.00.
- Dyskoteki mogą być odpłatne dla uczniów ( o wydatkowaniu zebranych środków decyduje organizator: nauczyciel wraz z uczniami). Cenę biletu wstępu ustala organizator.
- Podczas dyskoteki mogą być sprzedawane zimne napoje i słodycze ( otwarty sklepik szkolny).
- Organizator odpowiedzialny jest za: przygotowanie miejsca dyskoteki, przygotowanie sprzętu nagłaśniającego i zabezpieczenie go przed zniszczeniem bądź kradzieżą.
- Na dyskoteki nie mogą być wpuszczane osoby obce. Wyjątek stanowią zaproszone przez szkołę grupy zorganizowane pod opieką nauczyciela.
- Uczestnicy dyskoteki zobowiązani są do przedstawienia opiekunowi pisemnej zgody rodziców ( opiekunów) na udział w dyskotece oraz na samodzielny powrót do domu bądź deklarację rodziców ( opiekunów) na osobiste odebranie ucznia z dyskoteki.
- Uczestnicy dyskoteki zobowiązani są do zmiany obuwia ( dopuszcza się zmianę na inne niż obuwie szkolne, odpowiednie do tańca nie niszczące parkietu).
- Uczniowie, którzy zostali ukarani zawieszeniem w prawie uczestniczenia w imprezach lub naganą Dyrektora Szkoły, nie mogą brać udziału w szkolnych dyskotekach.
- Za pozostawienie w czystości obiektu szkolnego (wyznaczonych miejsc), odpowiedzialni są uczniowie organizujący dyskotekę wraz z opiekunem.
- Nad bezpieczeństwem bawiących się uczniów podczas dyskoteki, powinno czuwać co najmniej 2 nauczycieli.
- Na 2 dni przed dyskoteką nauczyciel - organizator przedkłada dyrektorowi „Kartę dyskoteki". W przypadku braku odpowiedniej liczby opiekunów dyskoteka nie może się odbyć.
- Zadaniem nauczyciela - organizatora jest: zapoznanie opiekunów z regulaminem, rozdysponowanie zadań, przestrzeganie terminów rozpoczęcia i zakończenia zabawy, zapewnienie dostępu do telefonu, a w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa uczniów bądź budynku szkolnego, ma obowiązek zawiadomić Rejonową Komendę Policji ( tel. 997). Po zakończonej dyskotece nauczyciel - organizator sprawdza zamknięcie okien w budynku oraz zamyka i zabezpiecza budynek szkolny osobiście lub z pomocą pracowników obsługi.
- W czasie dyskoteki uczniowie mogą korzystać tylko z wyznaczonych pomieszczeń.
- Uczeń biorący udział w dyskotece nie może opuszczać budynku w trakcie jej trwania. Samowolne opuszczenie budynku jest jednoznaczne z udaniem się do domu. Opiekun nie bierze odpowiedzialności za ucznia, który opuścił budynek, jednak ma obowiązek telefonicznego powiadomienia rodziców o tym fakcie. Opuszczenia dyskoteki przez ucznia przed planowanym czasem zakończenia jest możliwe tylko po osobistym stawieniu się rodzica.
- Na teren szkoły nie wolno wnosić przedmiotów zagrażających życiu i zdrowiu uczestników.
- Uczeń złapany na niestosownym zachowaniu, poniesie konsekwencje zgodnie ze statutem. Szczególne przypadki będą zgłaszane policji. Wobec ucznia nietrzeźwego, agresywnego i nie przestrzegającego Regulaminu, zastosowane będą podobne działania.
- W przypadku nieprzestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu oraz Statutu Szkoły, organizator zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić rodziców ucznia.